مدافعان حرم حضرت زینب (س)

آیا دنبال راهی برای رفتن به سوریه و مدافع حرم شدن میگردی با توجه به اینکه نهادهای نظامی سخت اعزام میکنن پیشنهاد من گروگان گیری ظاهری هست یعنی من و تو یکیمون طرف مقابل رو گروگان میگیره و تهدید میکنه اگه نهاد مربوط مثل سپاه طرف مقابل رو نفرستن سوریه دفاع از حرم، طرف مقابل اون یکی رو میکشه

مدافعان حرم حضرت زینب (س)

آیا دنبال راهی برای رفتن به سوریه و مدافع حرم شدن میگردی با توجه به اینکه نهادهای نظامی سخت اعزام میکنن پیشنهاد من گروگان گیری ظاهری هست یعنی من و تو یکیمون طرف مقابل رو گروگان میگیره و تهدید میکنه اگه نهاد مربوط مثل سپاه طرف مقابل رو نفرستن سوریه دفاع از حرم، طرف مقابل اون یکی رو میکشه

مدافعان حرم حضرت زینب (س)

آیا دنبال راهی برای رفتن به سوریه و مدافع حرم شدن میگردی با توجه به اینکه نهادهای نظامی سخت اعزام میکنن پیشنهاد من گروگان گیری ظاهری هست یعنی من و تو یکیمون طرف مقابل رو گروگان میگیره و تهدید میکنه اگه نهاد مربوط مثل سپاه طرف مقابل رو نفرستن سوریه دفاع از حرم، طرف مقابل اون یکی رو میکشه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راه ارتباطی من و شما آیدی اینستاگرام زیر

Iیا دنبال راهی برای رفتن به سوریه و مدافع حرم شدن میگردی با توجه به اینکه نهادهای نظامی سخت اعزام میکنن پیشنهاد من گروگان گیری ظاهری هست یعنی من و تو یکیمون طرف مقابل رو گروگان میگیره و تهدید میکنه اگه نهاد مربوط مثل سپاه طرف مقابل رو نفرستن سوریه دفاع از حرم، طرف مقابل اون یکی رو میکشه

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • شیخ علیرضا خجسته کد طلبگی ۱۶۱۳۴۵

نظرات (۱)

مست کردی یا مواد زدی؟ اصلأ ساقیت کیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی